Selasa, September 24, 2013

Awal 10 Hari

Ni cite masa balik BP hari tu. Saje je tak cite awal sebab nak wat post istimewa untuk En.Somi..

Masa balik BP hari tu,En.Somi rancang nak wat makan-makan ala potluck dengan adik-beradik dia. Dah alang-alang tu,aku pun rancang nak wat kejutan untuk En.Somi.

Berpakatlah aku dengan Kak Ani.. Perancangan aku,keluar dengan cik Rienduan..beli kek & simpan kat rumah Kak Ani. Berjaya gak plan aku..sebab En.Somi tak sangka pun aku wat kejutan untuk dia..(walaupun awal 10 hari..hehehe..)

Menu : nasi goreng kampung,ubi rebus & sambal tumis,mee rebus,BBQ - ayam,udang,ikan & tak lupe air punch buah-buahan.

besday boy yg mendapat kejutan..

Selamat Hari Lahir En. Roslizan Ariffin!!
I give thanks for the day I met you and you chose me for your wife.
So I hope every birthday spent with me is the best one of your life.
(quote)
Luv u always & forever...


Mawarbiru : sedapnya kek tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...