Jumaat, Mac 12, 2010

Canda Tangis Ketawa Duka

Sudah lama rasanya aku tak beli album Dato' Siti. Kali terakhir rasanya aku beli album Hadiah Dari Hati..Ye,aku adalah salah seorang peminat Dato' Siti. Tak kisahlah orang lain nak cakap apa pun tentang Dato' Siti,aku tetap minat kat dia.

Bila keluar saja album CTKD, hati ini seperti meronta2 ingin memilikinya…Album ini adalah kolaborasi dua diva di antara dua negara – Dato' Siti Nurhaliza & Kris Dayanti. Setakat ni aku baru dengar lagu Amarah...Suke sgt.....

Amarah - Dato' Siti Nurhaliza & Krisdayanti
Wanita bukanlah perhiasan mata
Wanita adalah pelengkap di jiwa
Yang perlu kau corak dan bimbingi dia
Dan pasti bukan sekadar dengan kata-kata
Manis mulut lidah kau berapi

Tanpa sedari hati kau sakiti
Ku menghargai segalanya
Namun mungkin kau yang lupa
Fikirkanlah dengarkanlah suaraku

Chorus
Kau tak bisa hapuskan amarah
Walaupun engkau tahu
Aku mahu kamu mahu
Aku tahu kamu tahu
Dan ku takkan tunjukkanku amarah
Kerana aku tahu segala yang berlaku
Tetap akan berlaku di mana kudratku
Dia yang menentu
Dia yang menentu

Wanita bukanlah perhiasan mata
Wanita adalah pelengkap di jiwa
Yang perlu kau corak dan bimbingi dia
Dan pasti bukan sekadar dengan kata-kata
Manis mulut lidah kau berapi

Tanpa sedari hati kau sakitiKu menghargai segalanya
Namun mungkin kau yang lupa
Fikirkanlah dengarkanlah suaraku

Ulang Chorus

Hati wanita terlalu rapuh kau genggami
Yang ingin selalu dimanja dan disayangi
Ku bukan tagih janji yang kau hancuri
Manis mulut lidah kau berapi

Tanpa sedari hati kau sakiti
Ku menghargai segalanya
Namun mungkin kau yang lupa
Fikirkanlah dengarkanlah suaraku

Ulang Chorus 2X



Ada sesiapa nak belikan aku album ni tak? Hehe....

5 ulasan:

  1. err..

    download dari internet je. heheh!

    BalasPadam
  2. sy ade 2 lagu baru dr album tu...nak x?hehehe

    BalasPadam
  3. btul2x...download je..sy dah ade dua lgu dlm album nie..nak ke?

    BalasPadam
  4. hami:dengki lah tu...

    rienduan:tq sbb share lagu ct.

    BalasPadam

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...