Rabu, Oktober 23, 2013

Sushi oh Sushi

Sabtu lepas,aku keluar dengan cik Rienduan. Sebelum ni,dia doklah bercerita nak makan kat Sushi King tapi takde orang nak teman. So,mehlah kita ke Sushi King.

cik Rienduan..

Aku tak pernah pun makan kat Sushi King ni. Kiranya ni pengalaman pertama aku lah..hehehe.. So,masa nak order tu agak lama lah gak dok belek-belek menu. Akhirnya,aku order bento saje..
Atas - Mixed Bento (aku punya)
Bawah - tak tahu pe namanya tapi ada ikan dori kat atas tu (cik Rienduan punya)

Air pulak kami order Pink Guava Yakult. Kami tak makan sushi pun hari tu..makan lain pulak..hehehe..

Yg kami makan tu sedap gak. Kira boleh diterima tekak aku lah kan. Tapi aku makan tak habis pun sebab sebelum tu dah makan sup tulang kat rumah. Mungkin lain kali boleh cuba yg lain plak. Tapi siapa pulak yg nak belanja kan..hehehe..

Pencuci mulut kami hari tu adalah..
brownie with vanilla icecream

Dekatnya Cinta dah berada dekat dihati saya..suke sangat..
Terima kasih cik Rienduan..

Aku post gambar cik Rienduan kat atas tu kat Instagram & FB..terus dapat call dari member lama. Rupa-rupanya dia ada berdekatan Sushi King. So,kami pergi lah jumpa dia sekejap.
Maisarah & anaknya,Najmi

Maisarah ni kawan masa sekolah menengah dulu. Lama giler tak jumpa dia ni. Dia kat BP tapi aku selalu je tak berkesempatan nak jumpa dia bila balik sana. Bila dah terjumpa ni,banyak benda lah nak borak.

Geram betul tengok Najmi ni..montok and comel. Rasa nak cubit-cubit je..

Borak-borak dengan Maisarah kejap..tibalah masa untuk pulang..


Mawarbiru : seronok bila dapat jumpa member lama.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...