Khamis, Oktober 24, 2013

Terima kasih..


  • kalau saya lemas di laut lepas--
    awaklah pelampungnya
    membawa saya ke atas.

    kalau saya tersesat di hutan luas--
    awaklah mancisnya
    memberi api binatang buas.

    kalau saya jatuh di gaung dalam--
    awaklah talinya
    membawa keluar sebelum malam.

    kalau saya di gua suram--
    awaklah cahayanya
    menyuluh jalan jiwa yang seram.

    awak penyelamat saya--
    dari terus hanyut sesat jatuh dan suram.
    awak adalah pertolongan yang dihulur tuhan demi mengembalikan saya semula dilahirkan.

    makandi hari kelahiran awak,
    bukan awak yang selayaknya diraikan--
    tapi saya.

    kerana tanpa awak--
    sesungguhnya saya sudah mati lama.

    selamat hari lahir, si segalanya.
    terima kasih kerana sentiasa ampunkan dosa saya.
    terima kasih kerana selalu ada memegang jari saya.
    terima kasih kerana xpernah penat menjaga hati saya.

    -HaPpY BelAted BirthDAy..CIk PuAn-

    *Quoted from Fynn Jamal

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...