Rabu, Jun 16, 2010

Lagenda Budak Setan


Suatu ketika dulu,aku memang minat baca novel karya Ahadiat Akashah. Tak taulah kenapa..ada gak beberapa novel yg aku beli sendiri tapi kebanyakkannya aku pinjam member punya..

Aku tak ingat samada aku pernah baca novel Lagenda Budak Setan ni..tapi rasanya mcm pernah ada hasrat nak beli novel ni tapi macam tak tercapai plak.. Masa tu budget seorang pelajar memang tak mencukupilah nak beli novel..


Sabtu lepas,aku berkesempatan tengok cite ni dengan cik Rienduan. Memanglah tak mengharapkan apa2 yg 'hebat' pada cite ni tapi sekurang2nya bleh layan lah..

Secara keseluruhannya,cite ni ok.. Cuma rasa macam tak puas tengok.. Rasa mcm perjalanan cinta budak setan ni mcm terlalu pantas.. Percintaan Kasyah & Ayu tak berapa feel.. tak menyentuh jiwa..huhuhu...

Rasa tak puas tengok lakonan Lisa Surihani..dia memang sesuai jadi Ayu. Tapi watak Ayu selepas accident,tak best langsung (sape tah nama pelakon baru tu)...

Walau apapun,takde ruginya tgk cite ni...
Kini menanti plak sambungannya...bilalah agaknya ye...

Mawarbiru: Cukup suka lagu OST cite ni..Bila Cinta...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...