Selasa, Disember 20, 2011

Ombak Rindu

Rasanya macam dah agak lambat kot nak cite pasal Ombak Rindu. Dah dekat sebulan kan tayangan cite tu. Apa nak wat,aku baru je dapat tengok cite tu Ahad lepas. Nasiblah cik Rienduan sudi temankan aku tengok cite tu walaupun dia dah tengok dulu..

Masa mula2 dok heboh pasal nak adaptasi novel Ombak Rindu ke filem,rasa teruja sangat. Yelah,aku betul2 minat sangat novel Ombak Rindu tu..rasa macam best je..

Tapi,bila aku tengok cite tu rasa macam sedikit hampa. Tak feeling pun.. Rasanya Maya Karin tu tak sesuai kot bawak watak Izzah. Aaron Aziz sebagai Hariz memang best.. Ntahlah..maybe sebab dah baca banyak sangat review sebelum tengok,tu yang feeling kurang. Apapun,cite ni dah dapat RM11juta. Makin laku lah novel Ombak Rindu ni. Cover pun dah bertukar..



Apa2 pun aku suka OST Ombak Rindu ni... baru feeling..hehehe..

1 ulasan:

  1. Salam ziarah...baru habis baca novel tu. Memang best tapi tak dapat la nak tengok movie tu. Tunggu DVD jer la.Nak hangkut 3 beradik nih nak feeling2 memang tak sesuai...alih2 tengok chipmunk3 ajer..hahah

    BalasPadam

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...