Isnin, September 27, 2010

24 September

24 September adalah besday kekasih hatiku,En.Somi. Tiada apa2 sambutan atau hadiah..sebab tangguh ke hari Sabtu...

Hari Sabtu,lepas keje aku SMS En.Somi beritahu yg aku akan balik lewat. Padahal,aku ada agenda aku sendiri..

Sampai rumah,aku suh En.Somi amik barang dalam kereta. Dia dah buat muka pelik bila aku tak jawab soalan dia pasal barang apa yg dia kena amik..

Tiba2 dia senyum bila tengok barang yg aku maksudkan tu... Inilah dia barangnyer.. Comel tak??

cupcake for En.Somi

En.Somi: Terima kasih syg.. Lambang chelsea tu bleh makan ke? Mcm syg plak nak makan..

Kenapa aku belikan En.Somi cupcake?? Sebenarnya aku dah lama teringin nak cari cupcake yg ada design comel2 macam ni. Yelah,kat BP ni macam susah je nak cari cupcake..

So,sempena besday En.Somi ni aku gigihlah google pasal nak cari cupcake punya pasal. Maka terjumpa lah Leeza Cake House. Senang berurusan dgn Kak Leeza ni,owner Leeza Cake House. Dia akan cuba usahakan wat design yg kita nak.. Kebetulan pulak,rumah dia dekat je... Kalau sesapa yg dok area BP & berminat nak order cupcake,bleh lah terjah blog Leeza Cake House.

ni bukan besday boy tapi anak buah besday boy yg terlebih teruja dapat cupcake comel

Mawarbiru: Selamat Hari Lahir Syg... Luv u so much...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...