Isnin, Mac 08, 2010

Asam Pedas Tambak vs McFlurry Oreo

Setelah sekian lama aku teringin (bukan mengidam ye,harap maklum) nak makan asam pedas Tambak,akhirnya dapat juga aku makan dgn ditemani si dia. Terima kasih pada si dia kerana sudi menemani walau aku tahu dia bukanlah peminat asam pedas. Makan asam pedas dengan kicap pun sedap juga yer...

Bagi menunaikan janjiku pada si dia,aku ajaklah dia makan aiskrim McD plak lepas tu. Dia hanya minta Sundae cone,aku plak terlebih order McFlurry Oreo. Kes teringin nak makan gak...Ni kalo En.Somi ada kat sebelah,confirm lupa nak pelawa dia...hehe...


Seharian berjalan,masa untuk lepak di rumah pula...Jom kita balik naik kereta ni...hehehe...

Kereta yang berjaya di tangkap oleh si dia. Kereta idaman ke??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...