Isnin, Oktober 14, 2013

Legoland..

Sabtu lepas,aku dan mak gi jemputan kahwin kat Bandar Tenggara. 

Petang nya kami ke Legoland pulak. Maklum sajalah tempoh annual pas kami dah nak tamat..tu yg pergi gak Legoland. Aisyah & kawannya pun join sama.

Takde main apa sangat..cuma jalan-jalan kat dalam tu je. Amik gambar pun tak banyak..layan kan je lah yang ada ni..
dalam mulut jaws..hehehe..

Aisyah dan mak

Memandangkan hari tu mungkin kali terakhir ke Legoland,aku nak gak merasa naik roller coaster kat situ. Aku paksa lah Aisyah & kawan dia teman kan. Puas hati aku..akhirnya dapat gak naik. Rupa-rupanya takde lah thrill sangat pun..hehehe..

Agaknya kalau paksa mak naik sama..mungkin akan jadi macam ni..

















drama anak beranak..haha..


Mawarbiru : puas gi Legoland tahun ni..

2 ulasan:

  1. xpe ke letak gak gambar tu? mak saya ke tu? hahahahaha

    BalasPadam
  2. takpelah..kan drama anak beranak tu..hehehe..

    BalasPadam

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...