Isnin, Mei 13, 2013

Novel??

Rasanya dah lama aku tak baca novel.  Hari tu bila Fawa tanya nak kirim beli novel apa kat Pesta Buku.. aku terus blur.. Tak tau nak kirim novel apa.


Akhirnya 2 buah novel ni je yang aku kirim.  Sepatutnya ada 3 buah tapi Fawa cuma jumpa yang ini je.  Takpelah..yang ni pun entah bila aku nak mula baca.

Sebagai peminat Aisya Sofea, haruslah beli novel dia kan.. Dengar cite novel Uda & Dara ni best.. Tak sabar plak nak baca.  Nanti kalau aku rajin, aku buat review ye..(kalau rajin..hehehe..)

Novel Dan Gerimis Berbisik tu sebenarnya novel dwilogi, sepatutnya ada lagi satu novel, Andai Gerimis Berhenti. So, sebelum baca novel ni, kenalah cari novel yang pertama dulu.


Mawarbiru : Baca novel @ crosstitching..hmmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...