Selasa, Ogos 28, 2012

Demam Raya??

Rasa-rasanya naik cuti raya ni ramai betul yang demam. Kat ofis aku ni je ramai gaklah yg demam, yg batuknya lain..yg takde suara lagi.  Termasuklah aku ni ha.. Ni semua penangan makan buah longan tak hengat lah ni.

Hari Ahad ari tu tekak ni dah rasa perit semacam je. Lepas tu bersin tak henti-henti. Disusuli dengan selsema.. memang terbaeek lah..

Balik Gelang Patah kena hujan plak tu. Memang bertambah-tambahlah sakitnya. Badan panas semacam je. Nasiblah sempat gak beli ubat kat farmasi.

ubat selsema & batuk

Malas nak gi klinik,so makanlah ubat farmasi dulu. Makan ubat selsema tu kuranglah sikit selsema nya. Kalau tak mau sakit kepala dibuatnya. Kat rumah aku tak makan ubat batuk tu,aku makan ubat batuk yg lain. Bila kat ofis semalam,aku makanlah ubat batuk yg baru..uwek...rasanya... tak sedap langsung..
Tau sebab apa??
??

??

??

??

??

??

rasa coklat vanilla ok...

Rasa macam mana? Bayangkan korang minum air gula berperisa coklat vanilla tapi rasa vanilla sgt kuat.. Tak sedap ok.. Macamanalah aku nak habiskan ni??hmmm...

Mawarbiru : Demam..takleh nak update cite pasal raya...bleh terima tak alasan tu??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...