Selasa, Oktober 25, 2011

Aktiviti Jumaat Tengahari

Jumaat lepas,anak dara kat ofis ni ajak aku join dorang ke Jusco Bukit Indah. Memandangkan bos cuti & dorang plak nak belanja..aku ikut jelah..

Kitorang bertiga - aku, Iza & Ezzah. Kitorang pusing2 dulu dalam Jusco tu. Kemudian,kitorang terjah Pizza Hut..terus order Chunky Loaded. Wah,memang mengancam lah.. Rasa nak makan lagi dan lagi dan lagi...hehehe.. Ada sesapa nak belanja tak?


posing sebelum pizza itu hilang dari pandangan..


Lepas makan,mata pun dah berat..rasa macam malas je nak bergerak ke mana. Tapi anak2 dara ni ajak cuci mata & shopping barang sikit. So,layankan jelah. Aku memang malas nak beli apa2lah..


Dah puas bershopping,Iza ajak terjah kedai cheese tart. Wow..cheese tart kat kedai tu nampak mengancam. So,lepas try tester..aku & Iza berkongsi beli sekotak cheese tart.


oppss..cheese tart...

2 charchoal cheese tart, 2 almond cheese tart, 1 lemon cheese tart & 1 blueberry cheese tart

1pc - RM3.80
1 kotak (6pcs) - RM21.00


Walaupun cheese tart ni memang sedap tapi cukuplah kot beli sekali je.. Ntahlah,sebab tak puas makan kot..hehehe...


Mawarbiru: Geng,minggu ni tak kemana ke??

2 ulasan:

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...