Sabtu, Ogos 06, 2011

Rezeki & Dugaan di bulan Ramadhan

Alhamdulillah,hari ni dah masuk hari ke-6 kita berpuasa. Rasa macam cepat je masa berlalu.

Bulan Ramadhan ni rutin harian aku sama seperti biasa. Cuma tak dapatlah nak berpuasa bersama2 En.Somi. Takpelah, sekurang2nya awal Ramadhan hari tu dapat sambut dengan En.Somi..
Sebenarnya aku nak cite rezeki yg aku dapat semalam. Beg biru tu dalamnya telekung. Aku dapat dari sorang pengurus kat ofis aku. Dia dah nak berhenti, kiranya tu hadiah perpisahan lah tu.. Orang lain yg nak berhenti aku plak yg dapat hadiah..hehehe..

Yg dalam kotak tu plak,kurma. Ada company yg bagi. Syukur rezeki aku..

Tapi petang tu dugaan plak yg menimpa aku.. Tgklah the Blues tu.. Malas nak cite macamana bleh jadi macam tu.. Sabar jelah...

Mawarbiru: Cobaan....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...