Sabtu, Ogos 20, 2011

Berbuka Puasa di Ledang Urban Retreat

Hari Rabu lepas, pejabat aku ada wat majlis berbuka puasa & sambutan ulangtahun ke-7 pejabat kami ni. Majlis berbuka puasa ni berlangsung di Ledang Urban Retreat, Ledang Heights, Nusajaya & disertai semua staff & family.

Aku ajak mak & adik aku sekali. Walaupun Ledang Heights ni tak jauh sangat dari rumah tapi kami lah org yang paling lambat sampai.. hehehe.. Apa nak wat,kena tolong mak meniaga dulu.

pemandangan di dalam..

Kami sampai ngam2 waktu berbuka puasa. Tak sempat nak cari tempat,teruslah amik makanan & berbuka apa2 yg ada dulu.

Selepas berbuka ala kadar,solat maghrib dulu. Kemudian, sambung lagi makan. Seronok tengok mak aku makan sebab ada aje org yg amik kan dia makanan...hehehe..

Lepas tu ada plak upacara potong kek. Walaupun masih baru,aku pun joinlah sekali. Kek adalah sumbangan dari En.Mohd Noor..

semua staff..

Selesai saja majlis,kami singgah ke Mydin Anjung pula. Saje jalan2..hehehe..

Kredit gambar : dari FB En.Fadzlee

Mawarbiru: Alhamdulillah..kenyang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...