Khamis, Julai 14, 2011

Alhamdulillah...

Dah bersawang ke blom blog aku ni??hehehe.. Macam dah lama rasanya aku tak tulis blog. Padahal bleh je guna laptop adik aku. Tapi ntah kenapa mood nak berblogging tu takde plak..

Ari tu aku ada cite pasal perubahan yg bakal berlaku dalam hidup aku kan? Gara2 cite tu,ada plak yg ingat aku dah berisi.hmm.. Doa2kan kami ye,harapnya doa kalian kan menjadi kenyataan..

Sebenarnya..perubahan yg aku nak cite tu sememangnya berita baik buat aku.. Syukur alhamdulillah, aku dapat kerja kerajaan. Walaupun bukan jawatan tetap,aku bersyukur sgt..

Maka, bermulalah episod aku berkerja di Nusajaya & menetap di rumah parents aku. Dan juga episod aku terpaksa berjauhan dgn En. Somi.. Yelah,En.Somi kan kerja kat Batu Pahat,makanya sementara ni terpaksalah kami PJJ..
Mula2 rasanya macam susah sgt. Yelah,bese kami berdua je walau kemana. Tapi kali ni terpaksa berjauhan plak.. Kebiasaan yg kami selalu buat pun jadi pelik sgt bila dah tak dapat buat bersama..

Harapnya kami dapat lalui saat2 sukar pada masa ni ye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...