Isnin, November 29, 2010

Jalan2 & Bergambar

Ini cerita sehari selepas majlis meraikan cinta 19 November 2010..

Sabtu,takde apa nak wat. Pengantin baru cadang nak amik gambar kat Kota Iskandar. Paksu plak nak gi survey tempat makan best. So,kami semua pun watlah cadangan nak jalan2 & amik gambar. Mula2 kami ke jeti..

Masa ni semua org dok asyik tgk obor2.. Jakun sekejap...hehehe..

Lepas tu kami ke restoran Saujana. Dulu masa keje kat PTP,selalu gak makan kat sini. Masa kami dtg tu,restoran blom buka lagi. Tapi dpt lah gak merasa makan aiskrim yg dibelanja Paksu.

Ni laluan ke Restoran Saujana. Ternampaklah budak2 sedang berkubang kat tepi bot tu. Kemudian terperasan plak sejenis ikan seperti kat gambar tu...

Korang tau ni ikan apa?? Ingat tak cite Batu Belah Batu Bertangkup.. Yg mak dia nak sangat makan telur ikan tembakul.. Ni lah ikan tembakul. Tapi ikan ni kita takleh makan..

Kemudian,kami ke Kota Iskandar. Sambil2 tgk pengantin baru bergambar,kami pun tumpang sekaki..hehehe...

dgn nenek kat dataran

Sewaktu datang pertama kali,kami dah puas bergambar kat dataran ni. So,kali ni kami bergambar plak kat taman.. landskapnya sgt cantik..

kami pun nak posing gak

sgt suka gambar ni..

Mawarbiru: Seronoknya cuti...

1 ulasan:

  1. letak le gambar byk2....tak puas jamu mata, hehehe...

    BalasPadam

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...