Sabtu, Februari 13, 2010

Wedding Photo Contest by Lynn Hamzah


Ini adalah percubaan pertama kali aku menyertai contest di blog ni...Saje nak cuba nasib..Manalah tau ada rezeki aku...Hehehe..

Syarat-syarat penyertaan adalah seperti berikut:
  • Jadi follower blog LYNN dan QISTINA WARDROBE ...Done
  • Letak banner di atas di ruang side bar blog....Done
  • Letak tajuk entry seperti diatas dan make sure entry link...Done
  • Hantar sekeping sahaja gambar perkahwinan anda yang anda rasa sangat cantik & menarik...Kalau boleh biarlah close up kat muka anda & pasangan...Done
  • Letak 1 gambar jer yer...Kalau banyak-banyak nanti pening plak kepala juri nak pilih yang mana satu yang cantik...
  • Sertakan nama anda & pasangan...Sertakan juga tarikh ulangtahun perkahwinan anda & pasangan...Done
  • Ceritakan sket kenapa gambar tu anda pilih untuk menyertai contest nie...Done
  • Last sekali, tinggalkan penyertaan anda dalam comment box entry....
  • Tarikh tutup penyertaan adalah pada 15 Febuari 2010...
Hadiah untuk contest nie:
  • Hadiah 1 - Barangan bernilai RM 200.00
  • Hadiah 2 - Barangan bernilai RM 150.00
  • Hadiah 3 - Barangan bernilai RM 100.00
  • Hadiah Saguhati

Inilah gambar yang aku pertaruhkan...Fuh...fuh...minta2lah ada rezeki aku...Hehehe...

Nama pengantin perempuan : Norsalfarina Mohsin
Nama pengantin lelaki : Roslizan Ariffin
Tarikh Ulangtahun Perkahwinan : 30 Mei 2008

Sebab aku pilih gambar ni...sebab time ni rasa muka aku dan en.Somi sgt ceria dan gembira kerana impian kami untuk hidup bersama tercapai jua...Semoga ikatan perkahwinan kami akan berkekalan selamanya dan diserikan cahayamata...Amin...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...