Isnin, Februari 22, 2010

My Wish List

Sejak awal tahun lepas,aku telah senaraikan beberapa keinginan yang aku nak capai dalam tahun tu...Tapi keinginan tu sering kali ditunda memandangkan ada saja perkara lain yang lebih penting untuk aku dahulukan..

Alhamdulillah,akhirnya salah satu keinginan aku telah berjaya dicapai...Terima kasih kepada En.Somi kerana sudi membelikan aku set Safi Rania Gold ni...hehehe...

Selama ni aku memang tak pernah menggunakan apa2 set produk kecantikan. Setakat guna pencuci muka temulawak saje. Aku tak berani nak mencuba apa2 produk lain sebab takut bagi kesan pada muka..Yg paling aku tak suka kalau produk tu buat kulit kita mengelupas dan tipis...

Tapi bila memandang pada set Safi Rania Gold ni,hati terus meronta2 nak cuba...Manalah tahu kalau2 ada keserasian...

Dan lagi...Berkat rezeki yg aku dpt sempena raya cina ari tu,aku dapatlah tunaikan lagi satu keinginan aku..Aku dapat beli handphone ni...

Walaupun tak canggih mana,sekurang2nya takdelah tensen2 lagi kalau tak dapat hubungi En.Somi. Alhamdulillah,semua ni rezeki dari Allah...

Ada lagi satu keinginan yang ingin aku capai sejak aku bergelar isteri ni...Mudah2an akan tercapai jua akhirnya...Doakan yang terbaik untuk aku yer...

2 ulasan:

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...