Selasa, Oktober 27, 2009

Mukadimah...

Assalamualaikum...
Hari ini bermulanya dunia baruku..yg bakal aku coretkan apa saja yang terlintas difikiranku..

Mawarbiru...satu nama yang ku ciptakan sewaktu aku mula minat menulis. Kala itu,aku menulis untuk diriku,meluahkan apa rasa hatiku,menceritakan imaginasi yang ku dambakan..walau tulisan ku bukanlah kata puitis tapi cukup menyenangkan hatiku..Coretan2 ku menjadi tatapan teman2 rapat..sekadar berkongsi rasa...

Masa berlalu,coretan ku turut hilang entah ke mana...Telah lama aku tinggalkan zaman itu..Tapi kini minat ku seolah2 kembali...

Disini aku ingin berkongsi...apa saja yang terlintas difikiranku...tentang cintaku, tentang rasa hatiku, mungkin apa saja...kerna aku suka menulis...

1 ulasan:

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...