Isnin, Julai 26, 2010

Kek Coklat Untuk Najiha

Dah lama rasanya tak update blog.. Bukan sebab sibuk,tapi takde perkara menarik yg nak diceritakan kat sini.. Hari2 yg dilalui berjalan seperti biasa...

Minggu lepas agak sibuk sikit...Hari tu,gara2 entri aku pasal kerajinan aku buat kek,paksu telah minta aku buatkan kek sempena hari jadi anak dia,Najiha.




So,jumaat lepas balik dari kerja,aku pun bertungkus lumus wat kek coklat. Tulah pertama kali aku wat topping utk kek coklat..Walaupun agak comot,tapi berjaya gaklah wat topping tu dgn dibantu En.Somi.. hehehe...

kek yg comot
Kebetulan pulak,ada kotak kek yg masih tersimpan elok..So,gunalah kotak tu utk letak kek yg comot tu..hehehe...Dah macam beli kat kedai pulak...
Sabtu tengahari,aku antar kek tu kat rumah nenek. Ingatkan paksu sekeluarga dah sampai tapi blom rupanya..So,aku tinggalkan jelah kek tu kat rumah nenek...

Najiha, Danial, Dora(Alya) & Danish
Hepi besday to Najiha...
Semoga panjang umor & dimurahkan rezeki. Belajar rajin2 ye...
Mawarbiru: Tiba2 teringat kisah 11 tahun dulu...hmmm...

3 ulasan:

  1. Wah, tiba-tiba teringin pulak nak makan kek coklat. Pandai mawarbiru buat. Kak Yati pun belum pass lagi buat kek. Setakat biskut, boleh la. :D

    BalasPadam
  2. bukan pandai sgt pun...wat tu mkn sendiri bleh lah...

    BalasPadam
  3. Mawarbiru,
    OK la tu, kalau boleh makan. Kak Yati buat dulu, tak leh makan langsung. Hehhe...

    BalasPadam

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...