Rabu, Disember 29, 2010

Tahun 2011??

Aduh..lama btol tak update blog. Walaupun ada cite yg nak dikongsikan,ntah kenapa mood aku nak blogging macam hilang plak.. Bukan mood blogging je,segala2nya pun aku takde mood nak buat.. Penat agaknya.. Badan rasa letih.. Otak pun macam beku.. Minggu yg blurr..

Dalam dok takde mood & sibuk dgn keje,tak perasan begitu cepat masa berlalu.. Tau2 lagi 2 ari nak masuk tahun 2011.. hmm..

Bila masuk tahun baru je,mesti ada yg akan bertanya tentang azam tahun baru.. Ntahlah..selama ni aku tak pernah tetapkan apa2 azam.. Cuma aku berharap tahun2 yg mendatang akan memberikan keberkatan utk aku sekeluarga..

Doa dan harapan aku hanya satu.. Jika masih belum masanya,aku berharap agar kami akan diberi kekuatan untuk menghadapi dugaan dariNYA... Amin...

Mawarbiru: 2011..hmm...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Jgn malu,jgn segan...Mehlah tinggalkan komen korang...